Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Πέτρος Κωστόπουλος: «Δεν μπορεί από μια λέξη, μια φράση, να γίνονται όργια σε βάρος μου»







Τις αντιδράσεις που προκάλεσε η φράση του «νομίζω ότι μόνο καλό έκανα με τα περιοδικά μου… ξεβλάχεψα την Ελλάδα» που προκάλεσε σάλο, σχολίασε στο ΘΕΜΑ 104,6 ο Πέτρος Κωστόπουλος.

Όπως είπε «ζω στην χώρα του απολύτως σχιζοφρενούς ατόμου. Εγώ απάντησα στην πλάκα με τη φράση αυτή επειδή μου έχουν καταλογίσει ότι κατέστρεψα την Ελλάδα και ότι προκάλεσα μέχρι και την την τρύπα του όζοντος. Είναι μια έκφραση που χρησιμοποιώ για την πάρτη μου ότι “ευτυχώς έφυγα από το Βόλο και ξεβλάχεψα”» είπε χαρακτηριστικά.

Δείτε επίσης: Ένταση στο Πρω1νό με τον Πέτρο Κωστόπουλο-Αποχώρησε η Φαίη Σκορδά (video)

Επιχειρώντας να ερμηνεύσει τις αντιδράσεις σε βάρος του είπε ότι «είμαι εδώ και πολλά χρόνια σάκος του μποξ και το ξέρετε» για να προσθέσει ότι «αν το έλεγε ένας άλλος άνθρωπος δεν θα γινόταν τίποτα».

«Υπάρχει μια ασθένεια που δεν θέλει κάποιος να καταλάβει την ουσία αυτών που λες αλλά θέλει να σε δολοφονήσει με ένα γραπτό κείμενό του» συνέχισε ο Πέτρος Κωστόπουλος.

Μιλώντας για το επιχειρηματικό του παρελθόν στον χώρο των περιοδικών αρχικά είπε ότι «εγώ ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν πήρα δάνεια. Το ΠΑΣΟΚ με έγραψε στα τρία του»

«Αναρωτιέμαι: αφού με σιχαίνονταν και δεν με διάβαζαν γιατί ασκούν κριτική; Δεν μπορεί από μια λέξη, μια φράση να γίνονται όργια σε βάρος μου» κατέληξε ο Πέτρος Κωστόπουλος.
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια