Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

11 Αστεία Στιγμιότυπα Με Μεταφορείς Από Όλο Τον Κόσμο | Όταν Η Φαντασία Δεν Έχει Όρια!



Δεν υπάρχουν όρια στην ανθρώπινη φαντασία! Αλλά μερικές φορές φαίνεται αδύνατο να μεταφέρουμε ορισμένα είδη φορτίων από το σημείο Α στο σημείο Β χωρίς βοήθεια … όχι για αυτούς τους δημιουργικούς ανθρώπους!

Αυτοί οι ταλαντούχοι μεταφορείς σπάζουν τα όρια και βρίσκουν τους δικούς τους μοναδικούς τρόπους για να φτάσουν εκεί που πρέπει να πάνε.

Εάν νομίζετε ότι τα έχετε δει όλα, αυτή η λίστα είναι για σας!

Το Bright Side μας παρουσιάζει 11 τέτοιες περιπτώσεις ανθρώπων που σκέφτηκαν τους πιο πρωτότυπους και αστείους τρόπους για να μεταφέρουν πολλά φορτία μαζί.

#1 «Είμαι αόρατος. Κανείς δεν ξέρει ότι είμαι ένας λαθρέμπορος τούβλων!»



#2 «Θα σε δαμάσουμε, άγριο θηρίο!»



#3 «Είμαι απόλυτα άνετος οδηγώντας έτσι!»

© ctoan8/reddit

#4 «Τί γνωρίζετε για την καθημερινή δημιουργικότητα;»

© Africa, this is why I live here/facebook

#5 «Ποτέ δεν υπάρχουν πάρα πολλά ποδήλατα!»

© The_Doctor_00/reddit

#6 «Δεν μπορείτε να με δείτε, αλλά είμαι εδώ!»

© shutterstock

#7 «Οι δεξιότητές μου στο τσίρκο πάντα με βοηθούν!»

© Africa, this is why I live here/facebook

#8 «Είμαστε έτοιμοι για δράση!»

© Mushucanbar/reddit

#9 «Μη με ρωτάτε γιατί τα χρειαζόμαστε όλα αυτά, η γυναίκα μου έκανε το πακετάρισμα!»

© Africa, this is why I live here/facebook

#10 «Αν οδηγείς πίσω μου, δεν θα με δεις!»

© Africa, this is why I live here/facebook

Επιμέλεια Κειμένου: Marva @Truelife.gr
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια