Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

“Αφιερωμένο στον αθάνατο Αλέξανδρο της καρδιάς μου!”- Το νέο τραγούδι της Πάολας για τον μπαμπά της που πέθανε

Πριν από 2 χρόνια η Πάολα έχασε τον αγαπημένο της πατέρα, ο οποίος έφυγε από τη ζωή μετά από γενναία μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Σήμερα η τραγουδίστρια του αφιερώνει το τραγούδι “Καράβι” που συμπεριλαμβάνεται στη δισκογραφική δουλειά «Δεν σε φοβάμαι, ουρανέ» δια χειρός Γιώργου Θεοφάνους. 
Τη μουσική έχει γράψει ο Γιώργος Θεοφάνους και τους στίχους ο Θάνος Παπανικολάου.  του Γιώργου Θεοφάνους και στίχους Θάνου Παπανικολάου. Μέσα στο CD έχει και ένα δικό της, ιδιόγραφο σημείωμα, στο οποίο γράφει μεταξύ άλλων για τον πατέρα της:
«Τα μάτια μου δεν θα ξαναντικρίσουν ποτέ τόσο όμορφο λιοντάρι! Στην προηγούμενη ζωή μου σ’ είχα ονειρευτεί και σε αυτήν έγινες πατέρας μου! Για μένα θα είσαι πάντοτε ένα πρόσωπο του ονείρου! Τώρα, αγαπημένε μου, είσαι πλέον κατάλευκος και έχεις αγαπηθεί από τους ίσους και όμοιούς σου! Μέχρι την ώρα που θα συναντηθούμε θα σου λέω… Αφιερωμένο στον αθάνατο Αλέξανδρο της καρδιάς μου! Σ’ αγαπάω μπαμπά μου! Πάολα…»
Άκουσε το τραγούδι:
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια