Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Πάμε Πακέτο: Η εξομολόγηση που έκανε την Βίκυ Χατζηβασιλείου να μείνει με το στόμα ανοικτό







Η Βίκυ Χατζηβασιλείου φιλοξενεί συγκλονιστικές ανθρώπινες ιστορίες στο Πάμε Πακέτο και δεν διστάζει να εκφράσει τα συναισθήματά της για τις εξομολογήσεις των ανθρώπων που κάθονται απέναντί της.

Το βράδυ της Τετάρτης, η εκπομπή φιλοξένησε έναν άνδρα, τον Γιάννη, που περιέγραψε τα δύσκολα παιδικά του χρόνια κάνοντας την παρουσιάστρια, αλλά και το κοινό, να μείνουν με το στόμα ανοικτό, καθώς δεν ένιωσε την μητρική αγάπη, παρά μόνο την βία και την πείνα!

«Εγώ υπέφερα, ήμουν κυνηγημένο παιδί. Έχω κοιμηθεί σε αχυρώνες, στάβλους… Με κυνηγούσε η μάνα μου, εμένα και την αδερφή μου. Στην αδερφή μου της είχε ξεριζώσει τα μαλλιά, όταν ήταν μικρό κοριτσάκι. Εμένα με έδερνε… Αν ήμουν γαϊδούρι, θα είχε ψοφήσει δέκα φορές. Τόσο ξύλο! Με τον πλάστη! Όταν δεν είχε δουλειά, έδερνε εμένα», ανέφερε ο Γιάννης, συγκλονίζοντας τους πάντες.

Δείτε στο βίντεο το απόσπασμα:
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια