Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Γυναίκα που ένιωθε παραμορφωμένη μετά από διπλή μαστεκτομή, κάνει τατουάζ σε σχήμα στηθόδεσμου και δείχνει το στήθος της παντού


Μια γιαγιά που ένιωθε «παραμορφωμένη» μετά από μια διπλή μαστεκτομή, είναι πλέον άνετη με την εμφάνισή της, από τότε που έκανε στο στήθος της ένα τατουάζ – σουτιέν.

Παρά το γεγονός ότι έκανε επανορθωτική χειρουργική επέμβαση, η 53χρονη Judy Lawrence – η οποία είχε μια επιθετική μορφή καρκίνου του μαστού – δεν ένιωθε άνετα να δείξει σε κάποιον το στήθος της.



Αλλά τώρα, η 53χρονη λέει ότι το δαντελωτό σχέδιο, που της πήρε οκτώ ώρες για να το κάνει, έχει καλύψει τα σημάδια της και πλέον δεν ντρέπεται να δείξει το στήθος της!

Η Judy Lawrence, από την Hoquiam της Ουάσιγκτον, δήλωσε: “Το τατουάζ έχει αλλάξει τη διάθεσή μου.”

“Απ’ τη στιγμή που το τατουάζ κάνει τον ασθενή να νιώθει καλά με το σώμα του και τον ενθαρρύνει να ζήσει καλύτερα τη ζωή του, αξίζει τον κόπο.”



“Δεν θα άφηνα την ασθένεια να με πάρει από κάτω.”

Η Judy, η οποία είναι μητέρα δύο παιδιών, της Peggy και του Mathew, διαγνώστηκε με την ασθένεια τον Απρίλιο του 2013, αφότου βρήκε ένα εξόγκωμα στο δεξί της στήθος.

“Ήταν καταστροφικό. Η γιαγιά μου είχε καρκίνο του μαστού, έτσι, ήξερα ότι το είχαμε στην οικογένειά μου,” είπε.

“Έκανα εξετάσεις και μου είπαν ότι θα αφαιρούσαμε μόνο τον όγκο.”



Όμως, ένα μήνα αργότερα, ο χειρουργός είπε στη Judy ότι δεν είχε καταφέρει να απομακρύνει όλο τον όγκο.

“Ο γιατρός είπε ότι είχαν επηρεαστεί και κάποιοι λεμφαδένες, οπότε με ρώτησε αν ήθελα να αφαιρέσει και τα δύο στήθη μου για προληπτικούς λόγους,” είπε η Judy.

“Επειδή υπάρχει ιστορικό στην οικογένεια, δεν ήθελα να το ρισκάρω. Έχω παιδιά και εγγόνια και θέλω να τα χαρώ.”

“Έτρεμα στη σκέψη ότι θα έχανα και τα δύο στήθη μου, αλλά ήμουν αποφασισμένη ότι δεν θα με έπαιρνε από κάτω. Το μόνο που ήθελα ήταν να φύγει ο καρκίνος από πάνω μου. “



“Έκρυβα το στήθος μου.”

Η Judy υποβλήθηκε σε μια τετράωρη διπλή μαστεκτομή και στη συνέχεια έκανε μια εξαντλητική χημειοθεραπεία που διήρκεσε τρεις μήνες.

Στη συνέχεια, η Judy είχε ακτινοθεραπείες πέντε ημέρες την εβδομάδα για πάνω από έξι εβδομάδες.

Δέκα μήνες αργότερα έκανε επανορθωτική επέμβαση στο στήθος της στο St Peter Hospital.

Η Judy, η οποία εξακολουθούσε να σιχαίνεται τα σημάδια της, δήλωσε: “Έκρυβα το στήθος μου ακόμα και στη θάλασσα. Και το πιο θλιβερό ήταν ότι δεν άφηνα ούτε την εγγονή μου να το δει.”



“Ένιωθα παραμορφωμένη και κρυβόμουν ακόμα κι αν έμπαινε η εγγονή μου στο δωμάτιο ενώ άλλαζα.”

“Ένιωθα τόσο άσχημα, που με ενοχλούσε πραγματικά να βλέπουν το στήθος μου. Ένιωθα σαν να μπορούσαν να δουν στην ψυχή μου.”

“Αισθάνομαι πιο δυνατή τώρα.”



Έτσι, το Μάιο του τρέχοντος έτους, η Judy βρήκε έναν μοναδικό τρόπο για να κερδίσει ξανά την αυτοπεποίθησή της – μετατρέποντας τις ουλές της σε τέχνη.

“Η κόρη μου προσπαθούσε να με πείσει να κάνω τατουάζ εδώ και χρόνια και πάντα έλεγα ‘Σε καμία περίπτωση, δεν τα κάνω εγώ αυτά,'” είπε η Judy.

“Τότε άρχισα να μιλάω με τον γιατρό μου και μου ανέφερε τα τατουάζ μαστεκτομής.”

“Τα έψαξα στο ίντερνετ και είδα ότι ήταν πραγματικά όμορφα, ειδικά τα τατουάζ – σουτιέν.”



Με τη στήριξη του συζύγου της, του 53χρονου John, η Judy επισκέφθηκε το Eternity Ink Tattoo, στο Shelton της Ουάσιγκτον, όπου η καλλιτέχνιδα Cori Bella σχεδίασε ένα εκπληκτικό σουτιέν με δαντέλα στα στήθη της.

“Ήθελα ένα όμορφο σχέδιο που θα κάλυπτε τις ουλές μου και θα με έκανε να αισθάνομαι όμορφη,” είπε η Judy.

Μετά από δύο συνεδρίες, που διήρκεσαν περίπου οκτώ ώρες και κόστισαν περίπου 700€, η Judy ήταν έτοιμη και ανανεωμένη.

“Όταν είδα το τατουάζ για πρώτη φορά, σκέφτηκα ότι ήταν εκπληκτικό, το ίδιο είπε και ο John,” είπε χαμογελώντας. “Άξιζε τον κόπο.”

“Τώρα δεν έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους που με κοιτάνε γιατί ξέρω ότι πλέον θαυμάζουν ένα έργο τέχνης.”

“Αισθάνομαι υπέροχα τώρα. Η αλλαγή αυτή με κάνει να νιώθω πιο δυνατή από ποτέ.”


ΠΗΓΗ
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια