Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Πώς ο νεογέννητος γιος της έσωσε τη ζωή αυτής της γυναίκας

Για τις περισσότερες νέες μητέρες είναι μάλλον τραυματικό όταν το μωρό τους αρνείται να θηλάσει. Η Sarah Boyle πιστεύει όμως πως αυτή ακριβώς η κίνηση του γιου της Teddy της έσωσε τη ζωή.
Όπως περιγράφει η 26χρονη στη Daily Mail, ο ενός έτους σήμερα Teddy ούρλιαζε και αντιδρούσε κάθε φορά που τον έβαζε να θηλάσει στο δεξί της στήθος. Αυτό την έκανε να ανησυχήσει και απευθύνθηκε στον γιατρό της, ο οποίος την παρέπεμψε στο νοσοκομείο για υπέρηχο και βιοψία. Δύο εβδομάδες αργότερα διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού.
Σήμερα η νεαρή γυναίκα υποβάλλεται σε χημειοθεραπεία ενώ θα κάνει και διπλή μαστεκτομή. «Ο Teddy είναι ο ήρωάς μου, αν δεν ήταν εκείνος δεν θα είχα ποτέ υποπτευθεί πως έχω καρκίνο. Ξέρουμε πως ο θηλασμός βοηθά τη μητέρα και το μωρό να δεθούν. Στην περίπτωσή μου ήταν κάτι ακόμα παραπάνω, μου έσωσε τη ζωή».
Ο μικρός ξεκίνησε να θηλάζει εύκολα αμέσως μετά τη γέννα αλλά πέντε μήνες αργότερα η γυναίκα παρατήρησε διαφορές ανάμεσα στο δεξί και το αριστερό της στήθος. Έναν μήνα αργότερα ο Teddy σταμάτησε να θηλάζει από το δεξί στήθος.
Επειδή είχε στο παρελθόν ανησυχήσει με έναν όγκο που αποδείχθηκε κύστη, συμβουλεύτηκε τον γιατρό της ο οποίος, σύμφωνα με το δημοσίευμα, της είπε αρχικά να μην ανησυχεί. Επειδή όμως το πρόβλημα του θηλασμού συνεχιζόταν, η Sarah περίμενε άλλους δύο μήνες και ξαναπήγε στον γιατρό της ζητώντας να κάνει ακτινογραφία.
«Ένιωθα σαν ο Teddy να προσπαθούσε κάτι να μου πει. Ίσως είναι αυτό που λέμε μητρικό ένστικτο» εξήγησε.
Η διάγνωσή της ήταν μια μορφή καρκίνου πολύ σπάνια σε νέες γυναίκες. «Κατέρρευσα. Αλλά ένιωθα τόσο περήφανη που ο Teddy μου είχε δείξει το πρόβλημα. Ο καρκίνος μέσα στην κύστη  μεγάλωνε για τρεις μήνες- ακριβώς το διάστημα που ο γιος μου είχε σταματήσει να τρέφεται από το δεξί στήθος μου» τόνισε.




Πηγή: newsbeast.gr | Tο διαβάσαμε εδώ
Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια