Προτεινομενη Αναρτηση

8 πράγματα που ήταν τελείως διαφορετικά στην Ελλάδα όταν παιζόταν το «Λόγω Τιμής» στην τηλεόραση

Αν το σενάριο είχε γραφτεί σήμερα τα παρακάτω δεν θα είχαν συμβεί ποτέ Το Mega εξακολουθεί να κρατάει μία αξιοπρεπέστατη θέση στις ε...

Πως είναι να κινείσαι με 332 χιλιόμετρα την ώρα σε μία Πόρσε και να «σκάει» το ελαστικό.


Οι εικόνες που ακολουθούν ξαφνιάζουν, κατ’ αρχήν για την ψυχραιμία που έδειξε ο οδηγός του οχήματος χρησιμοποιώντας εναλλάξ χωρίς πανικό το φρένο και τα gear paddles για να επιβραδύνει σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας,

αλλά και για την τύχη που είχε, αφού το αυτοκίνητο δεν παρέκκλινε της πορείας του «άγαρμπα» με αποτέλεσμα θα αποφευχθεί το μοιραίο που θα στοίχιζε τη ζωή τόσο του ίδιου και του συνοδηγού του, αλλά ενδεχομένως και επιβατών άλλων οχημάτων.






Μάλλον ο πρωταγωνιστής του συγκεκριμένου βίντεο ήταν αρκετά τυχερός. Όπως θα έχετε την ευκαιρία να δείτε “τελικιάζει” την GT2 στην autobahn περίπου στα 330 km/h. Ξαφνικά σκάει το πίσω λάστιχο, αλλά πιθανότατα επειδή το αυτοκίνητο ήταν στην ευθεία, ο οδηγός κατάφερε να το ακινητοποιήσει. Η κατάληξη θα ήταν διαφορετική φυσικά, αν είχε υπάρξει πρόβλημα σε μπροστινό λάστιχο.


Με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με παραπλήσιες επιδόσεις όπως εκείνο του Βακάκη, μπορούμε να αντιληφθούμε τι καταπονήσεις δέχονται τα ελαστικά σε αυτές τις ταχύτητες. Φυσικά, αν ισχύσουν οι πληροφορίες ότι το αυτοκίνητο που δημιούργησε αυτό το δυστύχημα έφερε χιονολάστιχα 11 ετών… τότε καταλαβαίνουμε τι μπορεί πραγματικά να συνέβη.






 

Share on Google Plus

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Γυναικα

Ταξιδια