Το καταφύγιο ζώων «Furkids» δημιούργησε μια αστεία «διαφήμιση για γάτες» που έγινε διάσημη και αποδεικνύει πως χωρίς πολλά χρήματα μπορεί το αποτέλεσμα να είναι εξίσου καλό.
Η οργάνωση διάσωσης έχει την έδρα της στην Ατλάντα της Τζόρτζια για αυτό πρωταγωνίστησε ένας ντόπιος, ο Πολ Πέρσον ως κύριος χαρακτήρας. Το βίντεο ήταν αυτοσχέδιο και χρειάστηκαν μόλις 30 λεπτά για να δημιουργηθεί.
Βλέπουμε τον Πέρσον να δρα ως πωλητής αυτοκινήτων μόνο που εδώ πρόκειται για γάτες που στόχος είναι να υιοθετηθούν. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο άνδρας δεν είναι κωμικός αλλά εργολάβος σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και πρόκειται για έναν αρκετά αστείο άνθρωπο.
Η οργάνωση διάσωσης έχει την έδρα της στην Ατλάντα της Τζόρτζια για αυτό πρωταγωνίστησε ένας ντόπιος, ο Πολ Πέρσον ως κύριος χαρακτήρας. Το βίντεο ήταν αυτοσχέδιο και χρειάστηκαν μόλις 30 λεπτά για να δημιουργηθεί.
Βλέπουμε τον Πέρσον να δρα ως πωλητής αυτοκινήτων μόνο που εδώ πρόκειται για γάτες που στόχος είναι να υιοθετηθούν. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο άνδρας δεν είναι κωμικός αλλά εργολάβος σε εταιρεία διαχείρισης ακινήτων και πρόκειται για έναν αρκετά αστείο άνθρωπο.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου